Czy w przypadku każdorazowego kontaktu z firmą wymagana jest pisemna informacja przekazana pracodawcy przedstawiciela opieki zdrowotnej (lub innej wyznaczonej na miejscu jednostki)? Przykładowo, czy wymagana jest pisemna informacja za każdym razem, gdy firma pokrywa rozsądnej wysokości koszty posiłku lub wręcza przedstawicielowi opieki zdrowotnej podarunek, który jest zgodny z wytycznymi?
Czy w przypadku każdorazowego kontaktu z firmą wymagana jest pisemna informacja przekazana pracodawcy przedstawiciela opieki zdrowotnej (lub innej wyznaczonej na miejscu jednostki)? Przykładowo, czy wymagana jest pisemna informacja za każdym razem, gdy firma pokrywa rozsądnej wysokości koszty posiłku lub wręcza przedstawicielowi opieki zdrowotnej podarunek, który jest zgodny z wytycznymi?
Okolicznościowe kontakty występujące w normalnej praktyce biznesowej takie, jak posiłki przy okazji spotkań edukacyjnych lub biznesowych, a także podarunki o niewielkiej wartości związane z pracą przedstawiciela opieki zdrowotnej nie wymagają przygotowania pisemnej informacji.