Szanowni Państwo,
W imieniu organizatorów Ogólnopolskiej Izby Gospodarczej Wyrobów Medycznych POLMED i Polskiej Federacji Szpitali oraz partnera strategicznego Polskiej Unii Szpitali Klinicznych, serdecznie zapraszamy prezesów i dyrektorów szpitali do udziału w konferencji pt. „Szpitale i ich dostawcy. Jak współpracować dla wspólnego dobra? (Zamówienia publiczne; dozwolone formy współpracy)” organizowanej w ramach projektu MedKompas.
Konferencja odbędzie się w dn. 5.06.2023 r. w godz. 13:30 – 18:00 w hotelu Holiday Inn Resort, ul. Telimeny 1, Józefów k. Warszawy.
Dla prezesów i dyrektorów szpitali przygotowaliśmy pakiet bezpłatnych wejściówek na konferencję. Liczba miejsc ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń*. Po zakończeniu konferencji przewidziana jest uroczysta kolacja.
W celu rejestracji na wydarzenie:
- Szpitale będące członkami Polskiej Unii Szpitali Klinicznych prosimy o dokonywanie zgłoszeń przez kontakt z Polską Unią Szpitali Klinicznych*
- Szpitale będące członkami Polskiej Federacji Szpitali prosimy o dokonywanie zgłoszeń przez PFSz (kontakt: p. Urszula Szybowicz)*
- Szpitale niezrzeszone w żadnej w powyższych organizacji dokonują zgłoszeń poprzez wypełnienie załączonego formularza i przesłanie go na adres [email protected]. Zgłoszenia przyjmujemy do 23.05.23 *
FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY:
*Tylko zgłoszenia potwierdzone odpowiednio przez podmiot, do którego dokonywane jest zgłoszenie (odpowiednio: Polską Federację Szpitali Klinicznych, Polską Federację Szpitali lub biuro Izby POLMED), umożliwiają udział w konferencji.
W związku z tym, że konferencja zakończy się wczesnym wieczorem, a po niej zaplanowana jest uroczysta kolacja, uczestnicy mają możliwość zarezerwowania pokoju hotelowego na własny koszt. Zarezerwowaliśmy dla Państwa pulę miejsc noclegowych w wynegocjowanej cenie: 431 zł netto (+ 8% VAT) za dobę ze śniadaniem. Pokoje należy rezerwować do 21.05.23. Po tym terminie będzie możliwa rezerwacja w miarę dostępności pokoi hotelowych. Rezerwacji pokoi hotelowych można dokonywać POD TYM LINKIEM
Będziemy zaszczyceni, jeśli uświetnicie Państwo wydarzenie swoją obecnością!
UWAGA, WAŻNE INFORMACJE DOTYCZĄCE ZGŁOSZENIA:
Liczba miejsc na wydarzenie jest ograniczona. Udział prezesa/ dyrektora placówki jest bezpłatny. Decyduje kolejność zgłoszeń. Potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia będzie kierowane na adres e-mail wskazany w formularzu zgłoszeniowym.
Koszt udziału drugiego i każdego kolejnego przedstawiciela placówki wynosi 350 zł netto + 23 %VAT (brutto: 430,50 zł)
W przypadku rejestracji na konferencję więcej niż 1 osoby z danej placówki prosimy o wpisanie danych do wystawienia FV. Płatność będzie dokonywana na podstawie faktury proforma wystawionej przez organizatora, tj. Izbę POLMED, po otrzymaniu i potwierdzeniu zgłoszenia.
AGENDA WYDARZENIA: